Stare Miasto.


Stare miasto w Warszawie, jest dla mnie jednym z najpiękniejszych miejsc w stolicy. Razem z Krakowskim Przedmieściem i Nowym światem stanowi przepiekną i elegancką całość. Można tu spotkać każdego, przyjaciółki chodzące na zakupy i kawę, młodzież spotykającą się w centrum po zakończeniu lekcji, studentów UW,którzy na Krakowskim Przedmieściu mają swoje wydziały z przepiękną bramą, rodziny spacerujące, a także śpieszących sie do,lub po pracy. Czasami lubię poprostu usiąść gdzieś i patrzeć na ludzi. Każdy ma swoją historię i swoje życie, nie mamy pojęcia kto obok nas przechodzi na ulicy. Kiedyś weekendowy spracer po Starówce z rodziną wydawał mi się niezbyt zachwycającym obowiązkiem, teraz natomiast zaczęłam doceniać to miejsce,jego klimat, te stare kamienice i restauracje z ogródkami. 
Mam nadzieję,że spodobają Wam się zdjęcia :)



















Zdjęcia: Ewa Janowska
Inne prace Ewy znajdziecie tutaj:



(Kurtka: H&M, legginsy: MISHMASH, sweter: H&M, Buty: Merg.pl)



74 komentarze:

  1. Znakomity strój, świetne zdjęcia i śliczna buźka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ekstra jest to czarno-białe zdjęcie przy obrazie! ale ogólnie wszystko rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze masz styl!Twoj look baardzo mi się podoba,super wszystko połączyłaś!no i znakomite,ciekawe zdjecia... ;)!

    Obserwuję! Będzie mi miło jeśli się odwdzięczysz:*
    imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglądasz :) a zdjęcia są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! moja ukochana starówka <3 świetny płaszczyk masz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. łoł, nie dość że fantastyczny zestaw, to jeszcze śliczne zdjęcia! obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz zjawiskowo! i chodź sama mieszkam obecnie w krakowie te uwielbiam Warszawę i jej starówkę


    pozdrawiam;)
    FC

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podoba mi się twoja stylizacja, masz gust :) i oczywiście zdjęcia, aż nabrałam ochoty odwiedzić warszawską starówkę! super ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Oprócz torby stylizacja w 100% mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite zdjęcia, wspaniale oddają klimat ;) Też czasami lubię się zatrzymać i po prostu popatrzeć na ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. swietnie wygladasz! naprawde super stylizacja! poza tym bardzo ciekawe fotografie.

    www.blogdrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Znów powtórze, że bardzo fajnie pokazujesz miasto.
    Ale to wcale nie przyćmiewa stylizacji, cały czas wszytsko się fajnie prezentuje :)


    ________

    http://zakochajsienawiosneblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. zdjęcia mają bardzo fajny klimat :) z twojego zestawu najbardziej podobają mi się spodnie oraz sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna kurtka :) zapraszam na mój blog http://dabrowed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne zastawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia, super wyglądasz :)
    może będziemy się obserwować? daj mi znać :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super foty :)
    świetny layout bloga

    OdpowiedzUsuń
  19. Niektóre zdjęcia są naprawdę świetne! Starówkowy klimat ma to coś;) Ładnie!
    Pozdrawiamy, Babooshki

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna kurtka i piękny naszyjnik ! rewelacyjnie wyglądasz w całym zestawieniu !

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowna torebka, zapraszam do mnie i oczywiście obserwuję :)

    http://www.makuch-claudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne spodnie, torebka i naszyjnik:) zdjęcia bardzo fajne klimatyczne :)

    obserwuję i będzie mi miło jeśli również zaobserwujesz :)
    http://balaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś moim odkryciem tygodnia! Przewspaniały blog: oprawa, zdjęcia, stylizacje, Ty, Twoje włosy, Mała Mi w nagłówku! To wszystko sprawia, że aż chce się tutaj wracać!
    Już uwielbiam Twoje zdjęcia - są naprawdę bardzo ciekawe, "coś" się na nich dzieje. Bardzo podoba mi się również Twoja parka z tej stylizacji. Twoje włosy również zasługują na słowo - fajny kolorek i fale! ;)
    Zostaję oczywiście Twoją obserwatorką i zapraszam na mój blog, do zaobserwowania oraz na moją stronkę na facebooku ;)
    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. pewnie, ja już obserwuje :) czekam na Ciebie
    a moze tez na FB?:)
    swietna masz kurtke!

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy Ty masz wodogłowie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a masz,ze sie tak znasz?

      Usuń
  26. sssuuuuuuper Asia uwielbiam Twoje stylizacje, zawsze potrafisz doradzić! najlepsza pomoc na zakupach ;) Ga

    OdpowiedzUsuń
  27. Awesome inspirations. You are perfect.
    This is the way I love it the most!

    Best wishes from
    HOLYKATTA

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne zdjęcia!bardzo fajnie wyglądasz :)
    pewnie obserwujmy! :) ja już czekam na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham Warszawę, klimatyczne zdjęcia no i zajebista stylówka <3 wreszcie mogę cię zaobserwować JUPPPII <3


    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz świetnie ! :) Piękne włosy! A w torebce sie zakochalam :) Rowniez obserwuje i zycze dobrej nocy :))

    OdpowiedzUsuń
  31. super! uwielbiam tą kurtkę , mam taką samą tylko kremową,

    aboutwhatwomenlove

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja :) A kurtka oczywiście mega! :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacyjnie wyglądasz! zestaw świetny, zdjęcia piękne...z pewnością będę zaglądała częściej :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. wspaniałe fotki, look też mi się podoba:)
    oczywiście obserwuję i dziękuję za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  35. zdjęcia i stylizacja są genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładne zdjęcia i ciekawa stylizacja. Życzę kolejnych równie udanych postów i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. zakochałam się w kurtce :)
    http://letjeti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne zdjęcia <3
    masz cudowną kurtkę i torebkę
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  39. Really nice!! I love it!! So great!

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajna kurtka/kamizelka *_* No i ta torebka.
    Obserwujemy ? Ja już cię zaobserowałam <3 Świetny blog.

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Zdjęcia są przepiekne! :) Bardzo podoba mi się kolorystyka na nich :)
    genialny blog, zapraszam do mnie na konkurs : http://onceethought.blogspot.com/2013/05/konkurs.html i jeżeli spodoba Ci się u mnie, można dodać do obserwowanych (lub jeżeli masz to na bloglovin) będę wdzięczna !:*

    OdpowiedzUsuń
  42. jak tak pieknie ukladasz wlosy ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj na noc robię luźnego warkocza od połowy długości włosów,rano są lekkie loczki,potem robią się fale :)

      Usuń
  43. Świetna kurtka i torebka. W moim stylu! Pozdrawiam i obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. cudowne zdjęcia i stylizacja!:) też uwielbiam warszawską starówkę!:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam Stare miasto <3.. Super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  46. Trzecie zdjecie jest kosmiczne ! Co to za efekt ???

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny zestaw :) supet blog pozdrawiam i zapraszam do mnie ,))))

    OdpowiedzUsuń
  48. fajnie wyglądasz :) kurtka jest super !

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetnie wyglądasz! Faktycznie Stare Miasto jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  50. cudownie wyglądasz:) i jesteś cholernie fotogeniczna:)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. też chyba w Warszawie najbardziej lubię Stare Miasto :) cudny look!

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny set w Twoim wykonaniu.
    Idealne połączenie. Mysle że zainspiruje sie w moich kolejnych stylizacjach.
    Ciekawie i z klasą.
    Buziaki Sylvia ❤️

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetnie wyglądasz!! :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. mam tą parę w jasnej wersji, prosty i świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  55. Ładne zdjęcia a Ty wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń