Wreszcie wiosna!






















( Bluzka:KappAhl, Kurtka: New Look, buty: PARFOIS)

16 komentarzy:

  1. ślicze zdjecia! :) super

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna torebka i rewelacyjne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz, świetne zdjęcia w fajnym klimacie:) pozdrawiam i zapraszam, może obserwujemy?:) A.

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcie na schodach jest cudowne ; )) śliczna stylizacja i zazdroszczę paznokci ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje :* w takim razie zapraszam do wspólnego obserwowania bloga jak i fanpage :)
    A tak wgl świetny ten baner u góry;) jak go zrobilas ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Myślę,że to zasługa szablonu, bo tylko dodałam tytuł i dopasowałam obrazek, chociaż samo to dopasowanie zajęło mi bardzo dużo czasu;p To zapraszam do obserwowania, ja już Twój obserwuję :)

      Usuń
  6. rewelacja !! :)


    Pozdrawiam ! :)
    Likerose

    OdpowiedzUsuń
  7. z chęci ale nie moge u cb znaleźć tej funkcji ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zachwycona Tobą i zestawem . IDEALNIE ♡
    Obserwuję

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę funkcji obserwowania :c

      Usuń
    2. Dziękuję :) Muszę pokombinować ze swoim szablonem. Ale wiem,że na bloggerze na głownej stronie jak się zalogujesz masz po lewo masz swoją listę czytelnika i opcję "dodaj" tam wpisuje się adres URL :)

      Usuń
  9. wyszło naprawdę świetnie, jesteś materiałem na fotomodelkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia!
    Można zakochać się w tym mieście z Twoich zdjęć :)

    ________

    http://zakochajsienawiosneblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. i znów piękna torba!! skąd Ty je bierzesz??

    dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie ;)

    pzdr. frizzzy

    OdpowiedzUsuń