stripes everywhere.


Witajcie, 
Dawno mnie tutaj nie było,niestety z przyczyn niezależnych ode mnie (ciężki okres na studiach), mam nadzieję,że w najbliższym czasie to nadrobię i będzie więcej postów :)
W dzisiejszej stylizacji główną rolę odgrywają paski, które na ten moment są chyba wszędzie. Pewnie niektórym się już przejadły,ale mi jeszcze się nie znudziły i nadal lubię ten wzór. Jako,że legginsy są dość charakterystycznym akcentem,resztę dobrałam stonowaną i prostą.
Mam nadzieję,że Wam się spodoba !


Hello,
A long time I was not here, but for reasons beyond my control (a difficult time in college) I hope that in the near future make up for it and there will be more posts :)
In today's styling stripes play a central role, which at the moment are probably everywhere, but I still do not get bored. Since leggings are quite distinctive accent,  the rest is simple.
I hope you like it!










Zdjęcia : Ewelina Świtalska

37 komentarzy:

  1. Wyglądasz obłędnie. Wszystko idealnie dobrałaś , a kolory pięknie współgrają z Twoją urodą. Rewelacja ! ♡♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  2. te legginsy w paski to swietny wynalazek! obtycznie wydluzaja nogi i sa naprawde stylowe!

    www.blogdrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra stylizacja :) świetnie wyglądasz :)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  4. super stylish from head to toe! xxx

    www.stylentonic.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mi też się jeszcze te paski nie znudziły, lubię zakładać moją pasiastą koszule :):)
    świetnie wyglądasz, połączenie idealne♥

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie świetny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka i naszyjnik Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Perfect!
    I am your new follower!

    xx
    Christina Klein
    http://bychristina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ŚWIETNA STYLIZACJA !!!

    KAŻDY ELEMENT POSZCZEGÓLNY.. PRZEMAWIA DO MNIE!!! :)

    BAAAARDZO MI SIĘ PODOBA.. ŚLICZNE ZDJĘCIA <3

    OBSERWUJEMY I POZDRAWIAMY Z 3CITY :))

    xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehe, dokładnie - paski są wszędzie. Takich spodni, jak Ty masz szukałam już od pewnego czasu, bardzo mi się podobają. Piękna z Ciebie dziewczyna! :)

    Powodzenia na studiach! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. czarno białe zdjecie magiczne!

    zapraszam do mnie na nowy post :)
    http://merveileuse.blogspot.com/2013/05/martofchina.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Just love it!


    Kisses from Bucharest,

    Silvia

    www.rock-and-roses.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  13. great look!

    love your blog! Im following u!

    kisses

    besukines

    http://pequedivine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny look! bardzo fajne zdjecia ;)

    pozdrawiam Violet

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia. Ciekawy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Loving the stripe trousers and bling..... a little sparkle never hurt!

    OdpowiedzUsuń
  17. great post! :)

    Visit my blog? xx Miss Beatrix (http://missbeatrix.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz, bardzo fajnie połączyłaś paski:)
    Super blog obserwujemy? ( proszę odp u mnie)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowna stylizacja :)
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz pięknie! Świetnie zestawiłaś te legginsy z elegancką górą i koturnami.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna marynarka, już od dawna takiej szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny zestaw! Bardzo podoba mi się Twoja bluzka i naszyjnik, a kolor Twoich włosów jest tutaj świetnym akcentem kolorystycznym :))

    http://fashion-drift.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. wszystko razem wygląda prześlicznie, a Ty masz taką cudną urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz przepiękne włosy!
    Cała stylizacja jest perfekcyjna!
    Dodaje do obserwowanych :)
    Pozdrawiam, Daisy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Hi dear!! Thanks for stopping by, I really appreciate it, your opinion is so important!
    Beautiful pictures and its indeed an amazing post!!
    Come to my blog too;
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow super stylizacje i świetna fryzura :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne zdjęcia ;)
    obserwujemy?
    zapraszam też do siebie na konkurs
    http://petiterobe-noire.blogspot.com/2013/05/mae-swieto.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne miejsce i wspaniała marynarka :) uwielbiam takie kolorytsyczne połaczenia :)

    Całuje Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wyglądasz - gdzie taki naszyjnik można kupić?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A naszyjnik był dawno w H&M,ale ostatnio upolowałam go na allegro.

      Usuń
  30. wszystkie stylizacje świetnie, tak samo dobrze przedstawione, po prostu cudownie :)

    OdpowiedzUsuń