Pastels.


Dzisiaj prosto i kobieco,w moich ukochanych pastelowych kolorach. Do jednego z moich ulubionych krojów bluzek-baskinki, dobrałam tym razem coś krótszego. Aby zaznaczyć miętowy kolor szortów założyłam naszyjnik w takim samym odcieniu. Kupiłam go na nowo odkrytej,przeze mnie stronie internetowej, którą chętnie wszystkim polecę. Stronę tego sklepu znajdziecie tutaj: KLIK. "Katherine" to hurtownia sztucznej biżuterii, w rewelacyjnych cenach, możecie znaleźć tutaj prawdziwe perełki. Ze względu,na to że koszty biżuterii są bardzo niskie i jest to jednak hurtownia, zamówienia trzeba składać w minimalnej kwocie-100zł, dlatego warto się złożyć na zakupy ze znajomymi,czy z rodziną.
Mam nadzieję,że zestaw Wam się spodoba :)  







                                                                                                    Zdjęcia: Ewelina Świtalska







37 komentarzy:

  1. Wyglądasz zniewalająco w tych kolorach!

    floweryblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Looks beautiful, I love that top. The pastels look wonderful together.
    Kallie, But First, Coffee or But First, Coffee on BlogLovin

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny zestaw w moich ulubionych barwach! Poza tym świetne zdjęcia, chyba robione jakimś nowym aparatem, czy się mylę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* ale zdjęcia z wyjątkiem ostatniego robiła mi Ewelina Świtalska, więc nie moim aparatem :)

      Usuń
  4. Piękną fakturę ma ta baskinka :)
    Pozdrawiam
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  5. oo matko < 3 naszyjnik boski , całość świetna ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie ci w pasetelowych kolorach, u mnie nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I am sucker for pastels so I adore this!! that top is fantastic!!

    Style Without Limits
    Facebook

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful outfit, love the pastel colors!!!!


    www.plogstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podobają mi się takie pastelowe zestawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Beauty! Now this is pastels done right.
    xL

    The Marcy Stop

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, świetny look :) Piękna torebka i faktura bluzeczki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piekny makijaz masz! aaa i kocham baskinki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. te kolory tak pięknie komponują się z Twoimi włosami!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Intryguje mnie skąd jest torebka ? ;) Jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pieknie wygladasz, swietny naszyjnik i szorty! obserwuje!:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow you look so gorgeous dear!
    I really liek your sense of style.
    Wish you a beautiful day.
    Love, Mona

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio uwielbiam pastele, super wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna bluzeczka ♥ uroczo wyglądasz w pastelowym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z przyjemnością również będę obserwować Twojego bloga :) Ta stylizacja dosłownie chwyciła mnie za serce :) Wzrok mnie nie myli i masz tatuaż? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny outfit! Cudowne kolory!<3

    OdpowiedzUsuń
  21. bluzeczka piękna i w ogóle kolor włosów masz bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny zestaw :) pozdrawiam

    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piekny blog styl zestaw rowniez obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny strój, wszystko idealnie do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny outfit ;) Zakochałam się w twojej bluzce i balerinkach :) <3

    Obserwuję i liczę na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń