Feel the love.


Dzisiaj trochę nietypowe zdjęcia modowe. Taką delikatną sesję planowałam od dłuższego czasu i nareszcie udało mi się ją zrealizować. Uwielbiam koronki,zwłaszcza sukienki,takich kremowych mam kilka,nieważne,że są prawie takie same. Gdy tylko każdą z nich zobaczyłam to musiałam je mieć, chyba mam do nich słabość. Wakacje trwają, a ja do tej pory jeszcze nie byłam na dłuższym wyjeździe,żeby móc nimi się w pełni nacieszyć. Mam nadzieję,że uda się sierpniowy i wrześniowy wyjazd,nie mogę się już doczekać. 
A Wy jak spędzacie swoje wakacje? Oby taka słoneczna i ciepła pogoda utrzymywała się przez cały czas. 
A teraz zostawiam Was z moim nowym postem, mam nadzieję,że się spodoba :)













Sukienka- Zara
Zdjęcia: Ewelina Świtalska

29 komentarzy:

  1. o kurczę, chyba się zakochałam :P wyglądasz genialnie! <3 :O

    http://mowminessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna sukienka *.*
    fajny blog;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka ciekawa - wianek również robi wrażenie.

    Obserwuję!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na mobile mix!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna sukienka, piękna modelka i okoliczności przyrody...

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana ale strasznie denerwują mnie te literki i cyferki, które trzeba powpisywać aby komentarz wystawić :((( Zlikwiduj to proszę w ustawieniach.. aby weryfikacja obrazkowa się nie wyświetlała :)) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia nietypowe, ale jakie piękne! Cudowną masz tą sukienkę, a wianek... Ohhh.. ♥ Wyglądasz jak rusałka ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są absolutnie rewelacyjne!
    Swoje wakacje zaczęłam dość intensywnie, a aktualnie trochę odpoczywam ;)
    Bardzo podoba mi się gadżet u góry pokazujący popularne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. you look super sweet in floral crown and lace dress <3

    Check out my latest outfit on blog! :)
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna sukienka śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładna sukienka :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie wyglądasz w takiej odsłonie. Kiecka rzeczywiście fantastyczna ! I ten wianek <3

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  12. mam taka sama sukienke, tylko niebieska :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w tych zdjęciach, jak i w Twoim blogu. *.* Przepięknie wyglądasz!
    Z chęcią dodaję się do obserwatorów! :)

    froosheer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. prześlicnzie sukienka na Tobie leży! Cudowny masz wianek, zazdroszczę ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie z kwiatami,kolor piękny!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem absolutnie zakochana w tych zdjęciach!
    Bardzo podoba mi się Twój blog, co powiesz na wzajemną obserwację ?:>

    OdpowiedzUsuń
  17. cudownie wyglądasz, uwielbiam takie sesje z wiankami! <3 genialne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przepięknie wyglądasz :) sukienka jest rewelacyjna, a cała sesja bardzo eteryczna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. this look is awesome! kisseess:)

    http://therubberdoll.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna ta sukienka, do twarzy Ci w niej♥

    OdpowiedzUsuń