Jumpsuit.


Dawno mnie tutaj nie było, mam nadzieję,że mi wybaczycie zaniedbanie, 
niestety przez długi okres nie miałam aparatu ani fotografa.
Na szczęście znalazłam i mam nadzieję,że spodobają Wam się efekty naszej
pracy i wynagrodzę nieobecność nowościami. 

W dzisiejszej stylizacji główną rolę gra kombinezon, to pierwsza tego typu część
garderoby jaką Wam pokazuję. Sam w sobie jest elegancki i przez ozdobną górę i dekolt nie potrzebuje wielu dodatków. Postawiłam więc na minimalizm, moją ulubioną biżuterię- perełki. 
Mam nadzieję,że się spodoba :)











 (Kombinezon: Top shop, torebka: vintage)

Zdjęcia: Wiktoria Kalbarczyk 

Inne prace Wiktorii znajdziecie tutaj: Wiktoria Kalbarczyk Photography  :)



18 komentarzy:

  1. Cudowny masz ten kombinezon, świetnie się w nim prezentujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szyk i elegancja! Rewelacyjnie wyglądasz! pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow grate look and love the color of your jumpsuit! Love vintage!!!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  4. To najładniejszy kombinezon jaki do tej pory widziałam.Wszystko tutaj wygląda idealnie: od dominującego koloru,poprzez dodatki ,kończąc na Twoim tatuażu.
    Totalnie zauroczyłaś mnie tym strojem.Dołączam do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski klimat zdjęć! Pierwszą rzeczą, która zwróciła moją uwagę był właściwie Twój piękny makijaż! Bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Awesome outfit!

    xx
    Christina Klein
    http://bychristina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, przepiękne zdjęcia. wyglądasz zjawiskowo ♥
    naprawdę fajny, elegancki kombinezon..i jeszcze w połączeniu z tą uroczą torebk <3 ah!
    świetny blog :)) może obserwujemy? czekam na odpowiedź

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam się w tej stylizacji :) świetny kombinezon i super blog

    OdpowiedzUsuń
  9. kombinezon niszczy system,przecudny! :)
    dodałabym tu tylko zamiast czarnych eleganckich obcasów,brązowe sandały.


    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz zjawiskowo. nie lubię kombinezonów ale ten prezentuje się naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń