Pastels & Black.


Dzisiaj stylizacja w mojej ulubionej kolorystyce,dlatego też 
wybrałam dozdjęć takie tło. Skórzane spodenki to jest mój 
hit tego lata, bardzo długotakich szukałam, tych idealnych.
Miały być luźne, nie przylegające do ciałaale też nie takie
typowo sportowe. Szukałam ich wszędzie i dopiero na te 
wymarzone trafiłam na allegro od "chińczyków", czyli 
sprowadzane z Szanghaju.Do beżowej delikatnej bluzki 
dodałam złote dodatki. Mam nadzieję,że zestaw Wam się
 spodoba a tymczasem idę się pakować, dzisiaj wylatuję 
z przyjaciółką w końcu na jakieś wakacje :)

Pozdrawiam cieplutko ! 










 





Bluzka: New Look, torebka: New Look, buty: Parfois


17 komentarzy:

  1. pięknie!!

    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. You look stunning! This outfit is great, love it :) Wanna follow each other via gfc? Please let me know!

    Kisses, Julia
    http://diamondsandpearlsbyjulia.blogspot.fi/

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne zdjęcia i super stylizacja ;)

    Dziękuje za komentarzyk i szczerą opinię oraz zapraszam na kolejne nowości na blogu ;*

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. PIĘKNE POŁĄCZENIE :)

    Tak cudowne i elektryzujące połączenie kolorystyczne, że nie mogę się na Ciebie napatrzeć :)

    REWELACJA :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, super :)

    zapraszam do mnie i do wzajemnej obserwacji ;)
    http://xjoannax97.blogspot.com/
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wyglądasz ! Zdjęcia totalnie mnie zauroczyły - piękna sesja ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie !
    super spodenki :)

    You've Got Mail

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie, bardzo Ci ładnie w takich kolorach <3 i poprzednia stylizacja też genialna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gorgeous style so chic love the pastel color blouse with some beading details and adding black leather shores.
    C.Michelle
    *Besos*
    http://www.cmichellestyles.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz! A Twoje oczy - nieziemskie :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. tworzysz świetne stylizacje i masz dobrego fotografa :) blog godny polecenia, na pewno będę zaglądać tu regularnie ;)

    Pozdrawiam A.,
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń