Floral jacket.


Witajcie!
Dzisiaj trochę więcej kolorów, chyba stęskniłam się za wakacjami :) Zdjęcia robiłam jeszcze jakiś czas temu jak było ciepło, niestety zimne i nieprzyjemne dni już nadeszły. Ubolewam nad tym strasznie, ponieważ wtedy najchętniej siedziałabym w domu pod ciepłym kocem :) 
Marynarkę znalazłam na przecenie w Zarze. Uwielbiam jej kwiatowe wzory i kolorystykę, ponieważ jest ozdobna i rzucająca się w oczy sama w sobie, resztę stylizacji wybrałam stonowaną. Mam nadzieję,że Wam się spodoba :)











(Marynarka:Zara, bluzka:H&M, legginsy:Zara, buty:Centro)

Zdjęcia:
 Natalia Stodulska Photography




35 komentarzy:

  1. Naszyjnik i marynarkę chętnie bym Ci podkradła;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno nie widzialam tak pieknego żakietu :) przeslicznie w nim wygladasz;)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna marynarka, co prawda taki print nie wszystkim musi przypadać do gustu :) koniec końców na pewno jest widoczna z dużej odległości.

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne masz oczka kochana:) Świetny look, a przede wszystkim rewelacyjna marynarka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna marynarka ! Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny look i śliczna buzia<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko tworzy idealną całość :)
    Zapraszam Cię do mnie na posta o sklepie Aupie :) http://whiteesnowprincess.blogspot.com/2013/11/aupiecom.html
    Pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz:) Zestaw prześliczny:) Sama chętnie założyłabym podobny:) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do odwiedzenia mojego bloga i do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuje za ciepłe słowa ;* Zapraszam na nowości oraz całkiem nowy wystrój bloga ;) Mam nadzieje, że się spodoba.
    Przepiękna stylizacja ! Żakiecik i naszyjnik bardzo mi się podobają ;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz :) fajne zdjęcia :) podoba mi się tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia. Super stylizacja ma w sobie coś urzekającego.;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/clarity.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Żakiet robi robotę! Wyglądasz przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny żakiet, daj znać jeśli będziesz zainteresowana wspólną obserwacją;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Great Jacket!!! And amazing blog with great photos!
    You've definitely got a new bloglovin/google follower here!! :)

    Greetings from the cold Denmark :)
    www.by-otto.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Great Jacket!!! And amazing blog with great photos!
    You've definitely got a new bloglovin/google follower here!! :)

    Greetings from the cold Denmark :)
    www.by-otto.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz ślicznie, bardzo mi się podoba ten żakiet :)
    +Obserwuję przez bloglovin!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo sympatyczny blog, ciekawe wątki!
    Zapraszam również do siebie, a także do obserwowania mojego bloga.

    FERDANDYs.blogspot.com
    facebook.com/FERDANDYs
    Instagram: @norbitess

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej urzekł mnie naszyjnik. Zdradzisz skąd jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej nawet nie zauważyłam,że o nim nie napisałam :) Naszyjnik jest ze stronki: http://katherine.pl/ Można tutaj kupić po cenie hurtowej biżuterię. Co jakiś czas są nowości i naprawdę można trafić na świetne rzeczy w baardzo niskiej cenie.

      Usuń
  19. świetna ta marynarka!

    obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz przepiękne
    a zdjecia super
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/ombre-heart.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Amazing outfit!!
    Would you like to follow each other?! Let me know!

    xoxo

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za odwiedziny ;)

    Zapraszam ponownie, nowy post jest już na blogu, xx


    POLINEFASHION

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)

    Na blogu jest już kolejny post! xoxo


    POLINEFASHION

    OdpowiedzUsuń