hathat.

Witajcie,
Dzisiaj przygotowałam dla Was zimowy look na co dzień. Póki nie ma jeszcze typowo zimowej pogody,nie musimy ubierać się na cebulkę, w grube i długie sweterki. Z jednej strony nie ubolewam nad brakiem minusowych temperatur, ponieważ jestem typem zmarzlucha, niemniej jednak mogłoby zawitać do nas trochę śniegu. Od razu zrobiłoby się piękniej. Taka monotonna,szara i deszczowa rzeczywistość na pewno nie wprawia nas w dobry nastrój. Jak minęła Wam świąteczna przerwa? Niestety wszystko co dobre szybko się kończy i powoli trzeba wracać do codziennych obowiązków, a tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami. Mam nadzieję,że Wam się spodoba :)









 ( Płaszczyk: Mosquito, koszula: H&M, legginsy:no name, torebka: Parfois, naszyjnik: Stradivarius, kapelusz: Bershka, buty: H&M)

Zdjęcia: Smallchangegirl photography

32 komentarze:

  1. Very stylish looks!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  2. super look! widzę, ze znasz moją miejscówkę na zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, zapraszam na moją stronę modową improwizuje.pl gdzie można dodać swoje stylizacje.

    Pozdrawiam Daniel

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw. Piękny płaszczyk. :)
    Masz bardzo fajny blog. Co powiesz na wspólną obserwację? Daj mi znać. :)

    http://nummifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja, a kapelusz genialny!
    dziękujemy za odwiedziny i miły komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, masz rację, trochę śniegu mogłoby się już pojawić. :) Bardzo ładny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja w bardzo dobrym guście. W końcu ładnemu we wszystkim ładnie. Pozdrawiam ciepło w Nowym Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko mi sie podoba w tej stylizacji :) Super wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja już dodałam do obserwujących i czekam na Ciebie. :)

    http://nummifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna Stylizacja! :)
    Świetny Kapelusz *,*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny plaszczyk! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. such a pretty look & beautiful photos:) i really love such hats but i can't find one that really suits me:( still on the hunt...

    lots of love xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Torba jest rewelacyjna! I podoba mi się kreska na oku - bardzo wyrazista


    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Można powiedzieć, piękną wiosną mamy tej zimy, u mnie 15 stopni na plusie i słońce, więc nie mam co narzekać :) Uwielbiam połączenie wełny z elementami skórzanymi, więc płaszczyk od razu podbił moje serce :) Elementy skórzane dodają mu niebanalnego charakteru :) Naszyjnik jest cudowny, a kapelusz to po prostu wisienka na torcie :) Całość genialna! :) Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kapelusze urzekły i mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi dear nice blog =) would u like to follow each other ? let me know =)
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny kapelusz, bardzo mi się podoba <3
    A Ty taka ślicznaaaa *.* ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny jest ten kapelusz :) Piękny makijaż i dodatki :) Pozdrawiam

    loveilivesiforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz genialnie <3 płaszczyk najlepszy !

    http://marttfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie wyglądasz i masz ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny look ! mega mi się podoba

    Pozdrawiam A.,
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny zestaw <3 bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  23. I follow u dear,hope u do the same =)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurtka i naszyjnik wyglądają zjawiskowo.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądasz :) pasuje Ci ten kapelusz :)

    http://maddies-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny look. Super kapelusz i torebka marzy mi się taka!
    Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń