Leather & tartan.


Witajcie,
Jak minął Wam weekend? Mój niestety nie jest 100% udany, ponieważ pogoda totalnie pokrzyżowała mi plany. Kto by pomyślał,że po takich pięknych, ciepłych dniach spadnie nagle śnieg w niektórych rejonach Polski. W Warszawie dosłownie 15 min temu za oknem widziałam deszcz ze śniegiem. Mam nadzieję,że to tylko chwilowe anomalie i zawita do nas piękna wiosna. Dzisiejszy look może nie komponuje się idealnie z obecną pogodą, ale mam nadzieję,że Wam się spodoba :) 











Kurtka: New Look, bluzka: H&M, koszula: no name, legginsy: no name, torebka: Mish Wish

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam tak przewiązane koszule.
    Fajny, ostry look.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna torebka :) całość bardzo dobrze się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw, rockowo! :) A torebka super, uwielbiam takie usztywniane shoppery, poluję na podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. <333 super zestaw !
    http://www.karolinagespucci.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie! świetna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  6. ta koszula przewiązana na biodrach jest świetna! przed wczoraj dodałam podobną stylizację! dla mnie - super!

    OdpowiedzUsuń