White Heels.


Witajcie, 
Nad białymi szpilkami zastanawiałam się od dłuższego czasu, chociaż na początku nie byłam do nich całkowicie przekonana. Nie pamiętam abym kiedykolwiek wcześniej miała białe buty (nie licząc trampek). Na swoje trafiłam totalnie przez przypadek, kosztowały uwaga! 59 zł :) Stwierdziłam: a co mi tam, zaryzykuje. W domu przymierzając je z różnymi stylizacjami doszłam do wniosku,że na prawdę pasują do wielu, wielu rzeczy, świetnie będą wyglądać w eleganckim zestawieniu jak i w sportowym (np. w połączeniu z jeansami boyfriend'ami). 
Mam nadzieję,że dzisiejsza stylizacja Wam się spodoba :)

















Sweter: H&M, marynarka, spodnie: Pull & Bear, szpilki: New Yorker, kopertówka: Reserved, zegarek: Casio










18 komentarzy:

  1. Masz świetny gust, ten zestaw jest na prawdę połączony ze smakiem. A białe szpilki zrobiły tutaj furrorę ! Pozdrawiam ❤
    http://natalia-marta-majka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. elegancko i prosto, świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Minimalizm ponad wszystko, mnie urzekła marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zestawik ;0)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo swiezo i szykownie ,jeansy plus sweterek pieknie razem wygladaja!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, spodnie i szpilka są rewelacyjne, ale zegarek jest boski, to moje Must Have od bardzo dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. masz swietny styl, ciuchy sa bdb dobrane klasyczne i bdb na tobbie wygladaja, natomiast nie wiem czy ktos ci mowil cos na temat wlosow i fryzury? otoz nie pasuje totalnie do ciebie, zle wygladasz z tym zaczesaniem na bok( jakos lyso) kolor tez jest do zmiany ja bym postawil na rozjasniajace ala swietliste sloneczne refleksy od slonca, za mocno zaczesujesz te wlosy i proponuje je odzywic, fryzjer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podoba Ci się chociaż to z czym mój blog jest związany :) a co do refleksów to akurat się zgodzę, bo sama planuje takie od dłuższego czasu dla odświeżenia na wiosnę i lato.

      Usuń
  8. Świetny styl i piękne zdjęcia! :) Na ten zegarek poluję już od dłuższego czasu!
    http://10thjune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie! Bardzo ciekawy styl!

    OdpowiedzUsuń
  10. Perfekcyjny zestaw i świetne zdjęcia kochana! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Brilliant blog, great posts and beautiful proprietress! What to want more ...
    I'd love to follow you (bloglovin + GFC) and welcome to visit my
    blog about fashion .



    Regards,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  12. Super zestaw i jakie śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń